2014. május 23., péntek

Üvegváros

Írta: Cassandra Clare

Véleményem:
  Régóta vártam hogy elolvashassam, és mikor végre a kezembe kaptam, rögtön "rávetettem" magam. 
  Elméletileg egy trilógiának indult, és ez lenne az utolsó kötet, így itt fény derül  sok titokra, többe közt a legfontosabbra is: Clary és Jace nem testvérek, így nem alhat semmi a szerelmük útjába.   A vérfarkasok és az Árnyvadászok együtt harcolnak Valentine démonserege ellen, bár maga a küzdelem mindössze tíz percig tart. Valentine-nak sikerül megidéznie Raziel angyalt, aki megöli mert  egy másik angyalt már fogva tartott.  Jace meghal, (igen meghal, én is nagyon kiakadtam!!!) de mivel az Angyal megidézésével való kívánságot Clary kapja, így visszahozza szerelmét a halálból.  Clary édesanyja is felébred a varázslatból Magnusnak és a Fehér Könyvnek köszönhetően. Tökéletes befejezés lenne a könyvnek, de persze egyáltalán nem bánom hogy az írónő folytatta. Hamarosan azt is elolvasom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése